Prati nas na društvenim mrežama

Fudbal

Posle meča kritike još žešće, ko je sada na udaru Zvezdinih navijača? (TVITOVI)

Objavljeno

-

Kritični su Zvezdini navijači bili i u poluvremenu, pri rezultatu 0:0, posle poraza komentari još oštriji.

Iako je Crvena zvezda bez većih problema ili rezultatske neizvesnosti izborila plasman u treće kolo kvalifikacija za Ligu šampiona, konačnih 2:1 večeras u revanšu za Helsinki mnoge navijače Crvene zvezde obeshrabruje pred već izvesni dvomeč sa Kopenhagenom u sledećem kolu.

Ipak, ima i onih koji smatraju da je Zvezda večeras uspešno “sakrila karte“ pred dvoboj sa Dancima i da je u Finskoj najvažnije bilo da se prođe dalje, što je i ostvareno.

U prilogu su neki od komentara Zvezdinih navijača, primetićete da je posle meča Stojković najviše kritikovan.

———-
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Fudbal

Milojević izneo utiske nakon poraza, govorio o ruskoj turneji i mladim igračima

Objavljeno

-

Objavio

Fudbaleri Crvene zvezde poraženi su od argentinskog Teljeresa u poslednjeoj pripremnoj utakmici za novu sezonu.

Međutim, crveno-beli su prethodno podigli pehar na prijateljskom turniru u Sankt Peterburgu, pobedama protiv Zenita i Sočija.

Trener Vladan Milojević izneo je utiske nakon duela sa argentinskim klubom.

Iza nas je interesantan meč, s obzirom na činjenicu da smo ga odigrali poslednji dan pred polazak za Beograd. Igrali smo protiv ekipe koja ima apsolutno drugačiji stil igre, dolazi sa drugog kontinenta. U pripremi meča smo očekivali tvrdu igru, jake duele, dosta prekida… Međutim, ono što je dobro i pozitivno jeste da smo izvukli dosta pouka iz ove utakmice, koje će nam značiti u nastavku. Bez obzira na rezultat, ono što je bitno jeste da sve utakmice koje smo odigrali u Rusiji, mladim igračima mnogo znače. Po prvi put se susreću sa takvim intenzitetima, gde moraju brzo da reaguju. Nama će svakako ove utakmice dati punu sliku, a i pre turnira dosta stvari nam je već bilo jasno, tako da hoćemo da napravimo sistem i da zadržimo kontinuitet igre u toku 90 minuta, izjavio je Milojević, koji se posebno osvrnuo i na učinak mladih igrača.

Oni jako dobro rade. Mislim da Crvena zvezda u ovom trenutku ima dosta mladih igrača i dosta igrača koji su došli. Treba se navići na ovaj sistem i igru u Crvenoj zvezdi. Ono što je dobro jeste da imamo i iskusnije fudbalere, koji dobro rade, vredni su, a ovakve utakmice mogu samo da nam pomognu, pogotovo njima da stiču iskustvo. Kada počne prvenstvo i pritisak rezultata, biće prisutna publika, pritisak javnosti… To su neke stvari koje postepeno treba da shvate, da igraju u velikom klubu i da moraju to da nose. Mislim da oni to imaju u svom karakteru. Kao trener pokušavam sa stručnim štabom uvek da im to dočaram i na treningu, ali utakmice protiv Sočija, Zenita i Taljaresa treba da osete, da vide kako je kad je tvrdo, šta je takmičarska utakmica. Treba da se takmičimo kroz igru i uživanje u fudbalu, a nije lako povezati te dve stvari, rekao je trener Zvezde.

On je rezimirao i kompletan boravak u Rusiji.

Ovde nam je bilo izuzetno dobro, zahvaljujem se domaćinima, imali smo fenomenalne uslove. Nije bilo lako, posle Zlatibora nastavili smo rad u Rusiji, dosta igrača nam se priključilo tek u drugom delu. Imamo disbalans određene fizičke pripreme kod pojedinih igrača, ali takav je kalendar. Sa jedne strane, igrači moraju da dobiju mentalni i fizički odmor, a opet sa druge strane moraju da nadoknade propušteno, jer je sve ovo baza za dalje takmičenje i dugu sezonu koja nas očekuje, istakao je Milojević.

Nastavi sa čitanjem

U trendu